Cookie: Our page use cookies. Read more about our cookie policy.
Зачекайте, будь ласка
Dismiss
Закрити
Твій кошик не було оновлено в результаті зміни кампанії.
Твій кошик було оновлено в результаті зміни кампанії.
Питання
та відповіді
Доставка

Якщо замовлення не отримано?

Замовлення повертається до Компанії і проводиться його розформування. Термін повернення замовлення до Компанії залежить від перевізника:

Укрпошта орієнтовно 1 місяць,

Нова пошта орієнтовно 1,5 місяці.

Якщо була внесена передплата, кошти повертаються на банківську карту з якої було здійснено платіж, без урахування сплаченої комісії та після фактичного надходження замовлення на склад Компанії.

Які терміни доставки замовлення?

Доставка замовлень відбувається протягом 10-21 дня, в залежності від дня розміщення та відвантаження замовлення, термінів перетину кордону, розмитнення та обсягу навантаження на служби доставки замовлень

Чи можна змінити отримувача?

Компанія отримувача змінити не може технічно. Ви можете змінити отримувача самостійно звернувшись до компанії перевізника.

Звідки відправляється продукція?

Наразі опрацювання та збирання замовлень відбувається в Польщі. Доставка замовлень відбувається протягом 10-21 дня, в залежності від дня розміщення та відвантаження замовлення, термінів перетину кордону, розмитнення та обсягу навантаження на служби доставки замовлень.

Термін зберігання замовлення на відділенні

Термін зберігання замовлень на Укрпошті до 14 днів. При цьому, перші 5 днів - безкоштовне зберігання, наступні 5 днів - 9 грн в день, але не більше 45 грн. Через 14 днів замовлення відправляється на розформування до Компанії. Рекомендуємо регулярно відстежувати статус доставки замовлень на сайті перевізника.

Термін зберігання замовлень на Новій пошті – 7 днів. Через 7 днів замовлення відправляється на розформування до Компанії. Рекомендуємо регулярно відстежувати статус доставки замовлень на сайті перевізника.

Оплата

Яка комісія при оплаті на сайті?

Комісія складає:

0.5% при оплаті зареєстрованими картками Райффайзен Банк Аваль та Ощадбанку 1% при оплаті картами Райффайзен Банку Аваль та Ощадбанку, які незареєстровані 2% при оплаті картками всіх інших банків

Яка комісія по накладному платежу (оплата при отримані)?

Укрпошта: Вартість послуги 10 грн. + 1% від суми замовлення за цінами накладної. Нова Пошта: Вартість послуги 20 грн. + 2% від суми замовлення за цінами накладної.

Чи отримують Клієнти фіскальні чеки?

На всі замовлення та повернення в системі формується і відправляється електронний фіскальний чек.

Наявність продукції

Якщо в замовленні відсутній продукт, чи можна його замінити на інший?

Якщо під час підтвердження замовлення виявили відсутній продукт:

  • В замовленні з попередньою оплатою, відсутня на складі продукція видаляється, замінити на інший продукт не має можливості. Замовлення Клієнту буде відправлено не в повному обсязі (за згодою Клієнта), а суму за відсутній продукт Компанія повертає Клієнту на карту, з якої була здійснена оплата.
  • В замовленні з оплатою при отриманні, відсутня на складі продукція видаляється, замінити на інший продукт не має можливості. Замовлення Клієнту буде відправлено не в повному обсязі (за згодою Клієнта).
Де переглянути інформацію про наявність продукції на складі?

Якщо товар відсутній на складі, біля продукту відсутня кнопка «Купити», тобто замовити його не можливо.

Чому мені приходять продукти з етикеткою російською мовою?

Упаковки товарів, що виробляють у Польщі містять маркування декількома мовами, оскільки товар поставляється не тільки в Україну, наприклад, в такі країни як Казахстан, Киргизстан, де російська мова є другою офіційною. При цьому упаковка містить інформацію про продукт українською мовою в обов’язковому обсязі згідно з вимогами, встановленими Законом України «Про захист прав споживачів».

Що таке промокод?

Це спеціальний код, який дає право на отримання продукції за акційною ціною, при виконанні умов, що зазначені на сайті. Кожну кампанію перелік продуктів з промокодами змінюється.

Як замовити товар по промокоду?

Для того, щоб переглянути доступні промокоди, необхідно зайти в розділ «Промокоди»:

Якщо Вас зацікавив той чи інший продукт, потрібно скопіювати назву промокоду та вставити його в кошик і натиснути «Застосувати». Після цього продукт з’явиться в переліку замовлених продуктів

Важливо!

Для того, щоб замовити продукт по промокоду, мають бути виконані умови, які під ним прописані. Якщо умови не виконані, промокод не буде додано до замовлення.

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]