Cookie: Our page use cookies. Read more about our cookie policy. Dismiss
Закрити
Твій кошик не було оновлено в результаті зміни кампанії.
Твій кошик було оновлено в результаті зміни кампанії.
Хто вона сучасна українка?
Всеукраїнське
дослідження жінок від AVON та Kantar
Якісний етап
  • Метод 1. Чотири фокус-групових дискусії по 4 респондента в групі.
  • Метод 2. Онлайн панель - 12 осіб.
Дослідницький етап
  • Жінки, 16-65 років
  • З різним типом зайнятості
  • З різним рівнем доходу
Кількісний етап
  • 1000 онлайн інтерв’ю
  • Міста України з населенням більше 50 тисяч
Українка та щастя
Детальніше
Українка та стереотипи
Детальніше
Українка та краса
Детальніше
Українка та робота
Детальніше
Українка про самореалізацію
Детальніше
watch me
now
#ось що я можу
Компанія «Ось, що я можу» закликає викорінювати гендерні стереотипи, через які жінки зневірюються у своїх силах, і показати світові, на що вони здатні.
AVON - іноваційний, сміливий, інклюзивний косметичний бренд, що змінює життя жінок на краще вже 135 років.
Ми виступаємо за гендерну рівність і віримо у те, що потрібно дослухатися до потреб жінок, не замовчувати успільно важливі проблеми, а також підтримувати позитивні зміни.
watch me
now

#ось що я можу
Яка ж вона, сучасна українка? У що вона вірить? Чого боїться? Як відчуває себе у сучасному українському суспільстві? Наскільки цінує себе? Компанія AVON у липні 2020 року провела всеукраїнську дослідження жінок, результати якого приголомшили.
Наскільки ти сучасна українка?
AVON разом з Cosmopolitan розробили спеціальний тест, щоб ти могла дізнатися на скільки твої погляди відповідають поглядам сучасної українки
Пройти тест
{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]