УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ПРЯМОГО ПРОДАЖУ – недержавне, добровільне, неприбуткове об’єднання провідних компаній, що здійснюють діяльність у галузі прямого продажу товарів та послуг в Україні та була створена у 2001 році. Члени Асоціації – 9 компаній, що здійснюють діяльність у сфері прямого продажу в Україні: «Єйвон Косметікс Юкрейн», «Емвей Україна», «Мери Кей (Україна) Лімітед», «Оріфлейм Косметікс Україна», «Фаберлік-Україна», «Морінда Україна», «Гербалайф Україна», «Нускін Ентерпрайзес Україна», «Тієнс Україна».
УАПП представляє інтереси галузі прямих продажів товарів і послуг в Україні, а також захищає права споживачів і тих, хто співпрацює з компаніями прямих продажів. Асоціацією розроблено і впроваджено Кодекс професійної етики для її членів, який передбачає норми і правила професійної поведінки в галузі прямих продажів товарів і послуг. Асоціація також входить до Європейської асоціації прямого продажу та Світової федерації асоціацій прямого продажу.
Дізнатися більше про Асоціацію можна тут
Останні новини у сфері прямих продажів можна дізнатися на сторінці прес-офісу УАПП тут
Асоціацією розроблено та втілено Кодекс професійної етики.
Цей Кодекс регулює взаємовідносини:
- Компаніями та Продавцями, з одного боку, і споживачами, з другого боку;
- між Компаніями, що є членами «Української Асоціації прямих продажів»;
- між Компаніями і Продавцями, що здійснюють прямий продаж товарів (послуг).
Компанія «Ейвон Крсметікс Юкрейн» бере на себе повні зобов`язання, щодо дотримання норм Кодексу етики УАПП. Та навчає усіх своїх Представників і Координаторів пропонувати продукцію і власний бізнес на добросовісних та етичних засадах.
У разі порушень норм Кодексу, ви завжди можете звертатися до Адміністратора Кодексу УАПП. Захист прав покупців та дистриб'юторів в компаніях прямих продажів УАПП: телефон Адміністратора Кодексу 044 229 26 00, поштова адреса 01001, Київ-1, Головпоштамт а / с 482, e-mail: code@udsa.org.ua
Компанія AVON розповсюджує свою продукцію за методом прямого продажу.
Прямий продаж – це реалізація товарів та послуг кінцевому споживачу за межами звичайних місць роздрібної торгівлі шляхом індивідуальної презентації товарів чи послуг.
Характерними ознаками методу прямого продажу є безпосередній контакт зі споживачем у зручному для нього місці, демонстрація продукції та вичерпна консультація продавця щодо неї та можливостей бізнесу прямого продажу.
Основну роль у посередництві між компанією-виробником і кінцевим споживачем виконують незалежні продавці або дистриб’ютори, консультанти, представники тощо.
Прямий продаж може здійснюватися один-на-один або шляхом організації групової презентації. Методом прямого продажу може продаватися продукція та послуги, товари тривалого використання.
Прямий продаж є зручним для споживачів продукції, які бажають мати альтернативу магазинам чи іншим традиційним закладам роздрібної торгівлі.
Цей метод придбання продукції стає дедалі поширенішим, адже має певні переваги для споживача:
- економія часу - здійснення покупки у зручний час;
- доступ до широкого спектру якісних товарів;
- безпосередній контакт та спілкування з продавцем;
- високий рівень сервісу;
- консультація та демонстрація відповідно до індивідуальних потреб;
- можливість спробувати чи протестувати продукцію перед купівлею;
- можливість повернути товар протягом передбаченого терміну;
- персональна доставка у зручне для клієнта місце;
- наявність гарантій та післяпродажного обслуговування, 100% гарантія якості.
Робота консультанта приваблива тим, що пропонує:
- Додатковий дохід, можливість покращити матеріальне становище;
- Гнучкий графік роботи та можливість більше часу проводити з родиною;
- Відсутність безпосереднього керівника;
- Можливість розпочати власний бізнес;
- Можливість спілкування з людьми.