Cookie: Our page use cookies. Read more about our cookie policy. Dismiss
Закрити
Твій кошик не було оновлено в результаті зміни кампанії.
Твій кошик було оновлено в результаті зміни кампанії.

Зв'яжіться з нами

Поширені питання

 

Поширені питання по Інтернет-вітрині
- Скільки коштує відкрити свою інтернет-вітрину my.avon.ua?
- Чи всі Представники можуть відкрити свою інтернет-вітрину?
- Чому сайт my.avon.ua некоректно відображається?
- Чому Клієнти не можуть знайти мене за особистими даними?
- Як мені змінити контактні дані в "профілі" тел / email?
- Чому Клієнт не бачить мене при пошуку Представника по території в інтернет-вітрині?
- Чи можу я закрити свою інтернет-вітрину?
- Чи можу я закрити свою інтернет-вітрину тільки для нових Клієнтів?
- Чи буде Клієнт, що прийшов за посиланням на мою інтернет-вітрину, закріплений за мною?
- Як нові Клієнти можуть знайти мене?
- Як мої постійні Клієнти можуть знайти мене?
- Клієнт написав мені повідомлення із інтернет-вітрини, як я можу йому відповісти?
- У якому браузері працює інтернет-вітрина my.avon.ua?
- Де я можу зареєструвати свою інтернет-вітрину?
- Чи можу я як Новий Представник створити свою інтернет-вітрину?
- Який пароль мені необхідно ввести, щоб потрапити в інтернет-вітрину?
- Як створити посилання на мою вітрину, і чи можу я її міняти?
- Яку інформацію про Представника будуть бачити Клієнти?
- Як мені поміняти контактні дані в "профілі" тел / email?
- Навіщо Представнику вказувати свою електронну адресу?
- Яку адресу свого місцезнаходження Представник повинен вказати?
- Навіщо Представнику відзначати своє місцезнаходження на карті і вказувати радіус обслуговування?
- Чому я не можу при реєстрації знайти своє місцезнаходження на карті?
- Чому я не беру участь в пошуку по території в інтернет-вітрині?
- Чому я в результатах пошуку не перший?
- Чому я не рекомендований компанією Avon?
- Де знаходяться матеріали щодо використання інтернет-вітрини?

Де я можу подивитися замовлення, яке надійшло від Клієнта?
- Чи можна внести зміни в замовлення Клієнта через свою інтернет-вітрину?
- Чи повинен Представник "підтверджувати" замовлення кожен раз коли Клієнт залишає замовлення в інтернет-вітрині?
- Чи може Клієнт купувати продукцію безпосередньо у компанії Avon, оформивши замовлення через інтернет-вітрину?
- Скільки часу у мене є для того щоб прийняти замовлення від Нового Клієнта і де можна побачити замовлення, що поступили від Нових Клієнтів?
- Де я можу подивитися замовлення, що поступили від постійних Клієнтів?
- Якщо я помилково відхилила замовлення Клієнта, чи можу я прийняти це замовлення знову?
- Чи зможуть постійні Клієнти розміщувати замовлення, якщо вітрина ЗАКРИТА?
- Чи можна внести зміни в замовлення Клієнта в інтернет-вітрині?
- Чи є інформація в інтернет-вітрині про наявність товару на складі?
- Як я можу перейти з особистого кабінету інтернет-вітрини на домашню сторінку Представника?

Як мені подивитися контактні дані моїх Клієнтів?
- Як в інтернет-вітрині знайти дані свого або додати нового Клієнта?

Як я можу залучити Клієнтів в мою інтернет-вітрину?
- Як мені збільшити свій клієнтський рейтинг?
- Чи можу я розміщувати свої банери, продукти?
- Як я можу "просувати" окремі продукти в інтернет-вітрині?
- Що робити якщо Клієнт відмовився від продукції?
- Чи можу я оголошувати в інтернет-вітрині свої акції на товар та / або додавати свої банери, продукти?

 

Поширені питання по Інтернет-вітрині

 

Скільки коштує відкрити свою інтернет-вітрину my.avon.ua?

Ви можете відкрити і використовувати Вашу інтернет-вітрину на сайті my.avon.ua абсолютно безкоштовно. Сайт my.avon.ua створений для підтримки Вашого бізнесу, збільшення числа Клієнтів і зростання продажів.

 

Чи всі Представники можуть відкрити свою інтернет-вітрину?

Всі Представники, які мають свій комп'ютерний номер та пароль для входу на сайт Представника і не мають жодних заборгованостей перед Компанією AVON, можуть відкрити свій онлайн магазин на платформі сайту my.avon.ua.

 

Чому сайт my.avon.ua некоректно відображається?

Інтернет-вітрина працює в браузерах: Internet Explorer 9 і вище, Chrome, Firefox, Opera, Safari.
Якщо Ви використовуєте Internet Explorer, перевірте версію, яка встановлена на Вашому комп'ютері. Для цього відкрийте браузер, в меню Налаштування виберіть пункт «Про Internet Explorer» і переконайтеся, що у Вас встановлена версія 9 і вище.
Якщо версія нижче 9, оновіть браузер, виконавши наступні кроки:
1) Перейдіть за посиланням http://windows.microsoft.com/ru-RU/internet-explorer/products/ie/home
2) На сторінці, клікніть Завантажити.
3) Після того, як файл-установника збережеться на Вашому комп'ютері, клікніть по ньому двічі лівою клавішею мишки.
4) У Windows Vista і Windows 7, в операційних системах з підвищеною безпекою буде поставлено питання про те, чи довіряєте ви даній програмі та дозволяєте їй внести зміни в Ваш комп'ютер. Виберіть відповідь "Так".
5) Почнеться процес установки, який може зайняти досить тривалий час. Після закінчення установки натисніть «Завершити».

 

Чому Клієнти не можуть знайти мене за особистими даними?

Переконайтеся, що в Особистому кабінеті інтернет-вітрини відображається Ваш діючий номер телефону та e-mail.

 

Як мені змінити контактні дані в "профілі" тел / email?

Змінити телефон та e-mail Ви можете тільки на сайті для Представників. Для цього:
1. Пройдіть за посиланням «сайт для Представників», яке розміщене на my.avon.ua в розділі для Представників і в Особистому кабінеті управління онлайн магазином;
2. Внесіть необхідні зміни у Вашому профілі Представника (меню «Моя Сторінка» -> «Профіль») і збережіть їх.
Після оновлення зміни будуть відображатись і в Особистому кабінеті інтернет-вітрини на сайті my.avon.ua.
Зверніть увагу, що якщо у Вас немає e-mail, Ви не зможете отримувати повідомлення про нові замовлення від нових Клієнтів.

 

Чому Клієнт не бачить мене при пошуку Представника по території в інтернет-вітрині?

Можливі причини:
1. Ви не відповідаєте критеріям для пошуку за територіальною ознакою. Компанія Avon прагне надати клієнтам високий рівень сервісу, тому спрямовує Нових залучених на сайт Клієнтів тільки перевіреним і активним Представникам, які відповідають певним критеріям. критерії:
• Представник співпрацює з компанією Avon більше 3-х кампаній,
• якщо Представникх активний 3 Кампанії поспіль та якщо сума продажів більша за 400 грн в попередній кампанії (за цінами інвойсу).
• не має заборгованостей перед компанією Avon.
2. Ваша інтернет-вітрина закрита. Щоб перевірити, чи так це, зайдіть в Особистий кабінет управління інтернет-вітриною і знайдіть інформацію про статус Вашої вітрини. Переконайтеся, що встановлено статус «Відкрито».
3. Некоректно заповнені графи місця розташування.
Перевірити заповнення Ви можете у розділі «Місцезнаходження» в управлінні інтернет-вітриною. Клієнти не можуть знайти Вас по території, якщо:
• Ви не підтвердили своє місце розташування. Щоб підтвердити місце розташування переконайтеся, що поля адреси (Місто, Адреса та ін.) Заповнені вірно і клікніть на карту справа. В результаті на карті відобразиться вказана Вами адреса і радіус обслуговування, який Ви також можете поміняти за допомогою повзунка під картою.
• Ви встановили статус «Не показувати моє місце розташування на карті». Опція розташована в інтернет-вітрині в розділі «Місцезнаходження» внизу сторінки.
Важливо:
1. При пошуку по території Клієнту в списку показують тільки 30 найближчих Представників з максимальними показниками за критеріями.
2. Якщо Ви не відповідаєте критеріям для пошуку по території, Ваші Клієнти зможуть знайти Вас у розділі Знайти Представника з Вашим контактними даними (телефону, адресою електронної пошти або по розширеного пошуку: ім'я, прізвища та місто).
3. Якщо Клієнт прийшов на сайт за посиланням Вашої інтернет-вітрини, йому немає необхідності шукати Вас - при оформленні замовлення Ви автоматично будете обрані як Представник, і замовлення буде відправлене Вам.

 

Чи можу я закрити свою інтернет-вітрину?

Так звичайно. Ви можете обрати статус "Закрито" в Особистому кабінеті в розділі "Статус Вашого магазину". Після цього натисніть "Зберегти зміни". Ваша інтернет-вітрина буде недоступна Клієнтам: жоден Клієнт не зможе знайти Вас по карті і особистих даних, а також не зможе відправити Вам замовлення. У цьому випадку як Вашим постійним Клієнтам, так і новим при розміщенні замовлення будуть запропоновані інші Представники на цій території обслуговування.

 

Можу я закрити свою інтернет-вітрину тільки для нових Клієнтів?

Так. Для цього Вам необхідно вибрати статус «Тільки для діючих клієнтів (Для клієнтів, у яких вже є Ваші контактні дані)» або «Я у відпустці / все офісу» в Особистому кабінеті в розділі «Статус Вашої вітрини». Після цього натисніть «Зберегти зміни». У цьому випадку Клієнти не зможуть знайти Вас по карті, але зможуть знайти за особистими даними. Замовлення від постійних Клієнтів, закріплених за Вами, і Клієнтів, які знайшли Вас за особистими даними, відразу відправляються на сайт Представника, у розділ «Незавершені повернення і замовлення" -> "Замовлення клієнтів». Вам немає необхідності підтверджувати їх в розділі Мої Замовлення в управлінні інтернет-вітрини на сайті my.avon.ua - вони будуть відображатися як «Прийняті».

 

Чи буде Клієнт, що прийшов за посиланням на мою інтернет-вітрину, закріплений за мною?

Якщо Клієнт прийшов до Вашої інтернет-вітрини за прямим посиланням (наприклад, розміщеної Вами в соціальних мережах або відправленої по пошті) і вирішив зробити покупку, то при оформленні замовлення Ви будете автоматично обрані для даного Клієнта в якості Представника. Клієнт буде прикріплений до Вашої інтернет-вітрини відразу після розміщення хоча б одного замовлення через Вас. Якщо Клієнт раніше вже розміщував замовлення у Вас, але пройшов по посиланню іншого Представника, в процесі оформлення замовлення йому буде запропонований вибір: залишитися зі своїм поточним Представником або вибрати нового, за посиланням якого він прийшов.

 

Як нові Клієнти можуть знайти мене?

Нові Клієнти можуть знайти вас при пошуку по території в розділі Знайти Представника на сайті my.avon.ua, якщо Ви відповідаєте критеріям для пошуку за територіальною ознакою, а також якщо Ви:
- Співпрацюєте з компанією Avon як Представник більше 3-х кампаній
- Розміщували замовлення три або більше кампаній поспіль, та якщо сума продажів більша за 400 грн в попередній кампанії (за цінами інвойсу).
- Чи не маєте заборгованості перед компанією.
Також Клієнт може потрапити до Вашої інтернет-вітрини за прямим посиланням.

 

Як мої постійні Клієнти можуть знайти мене?

Ваші постійні Клієнти зможуть знайти Вас по Вашим контактними даними (телефону, адресою електронної пошти або скориставшись розширеним пошуком: по імені, прізвища та місту). Також Клієнт може зробити замовлення через Вас, якщо він прийде на сайт my.avon.ua за прямим посиланням Вашої інтернет-вітрини.

 

Клієнт написав мені повідомлення із інтернет-вітрини, як я можу йому відповісти?

Якщо клієнт не залишив свої контактні дані при відправці Вам повідомлення з сайту, на жаль зв'язатися з ним не можна.

 

Де знаходяться матеріали щодо використання інтернет-вітрини?

Інструкцію «Як використовувати інтернет-вітрину» і «Відкрий свою інтернет-вітрину» Ви можете знайти на сайті для Представників в розділі Завантажити, а також на сайті Представника у вкладці Навчання.

 

У якому браузері працює інтернет-вітрина my.avon.ua?

Інтернет-вітрина створена з використанням HTML5, тому для її правильного функціонування, оновіть свій браузер! Використовуйте Internet Explorer 9 або 10, Chrome, Firefox, Opera, Safari.

 

Де я можу зареєструвати свою інтернет-вітрину?

На головній сторінці avon.ua є банер для переходу на my.avon.ua.
На my.avon.ua є посилання входу для Представника, як і раніше, вона буде в правому верхньому кутку сторінки, у звичному для Вас місці. Натиснувши на це посилання, Ви потрапляєте на сторінку, де потрібно ввести ваш номер Представника і пароль.

 

Чи можу я як Новий Представник створити свою інтернет-вітрину?

Так, Ви можете створити свою інтернет-вітрину як тільки Вам присвоять номер рахунку Представника.

 

Який пароль мені необхідно ввести, щоб потрапити в інтернет-вітрину?

Для входу в інтернет-вітрину використовуйте Ваш номер Представника і той пароль, який Ви вказуєте для входу на Вашу сторінку Представника. Якщо у Вас виникли проблеми з входом, перевірте можливість входу на сайті Представника, при необхідності змініть пароль.

 

Щоб створити унікальне посилання на Вашу вітрину, введіть у вказане поле латинськими літерами будь-який текст, наприклад, своє прізвище.
Повне посилання на Ваш магазин буде виглядати як «http:/my.avon.uа/vitrina/»+«введений текст».
Увага! Ви не зможете змінити Ваше посилання пізніше.
Ви можете поділитися Вашим персональним посиланням в соціальних мережах, або відправити її електронною поштою Вашим Клієнтам і знайомим. Для цього натисніть відповідну іконку праворуч від посилання.
Важливо! Посилання створюється один раз, і змінити его неможливо.

 

Яку інформацію про Представника будуть бачити Клієнти?

Ім'я, приблизне місцезнаходження (якщо Представник вказав), фото (за бажанням), текст про себе (за бажанням), телефон, email.

 

Як мені поміняти контактні дані в «Особистому кабінеті» (телефон, email)?

Якщо Ви хочете змінити телефон і e-mail, поверніться на Вашу домашню сторінку Представника по посиланню «Сторінка Представника» і внесіть необхідні зміни у Вашому профілі Представника (меню «Моя Сторінка» -> «Профіль»). Після оновлення, дані відображатимуться в «Особистому кабінеті» інтернет-вітрини.

 

Навіщо Представнику вказувати свою електронну адресу?

Щоб отримувати повідомлення про нових Клієнтів з інтернет-вітрини, а також, щоб електронну адресу могли знайти його особисті Клієнти.

 

Яку адресу свого місцезнаходження Представник повинен вказати?

Вказати слід ту адресу, у встановленому радіусі, якої Представник обслуговуватиме Клієнтів. Дана адреса може відрізнятися від адреси проживання Представника.

 

Навіщо Представнику відзначати своє місцезнаходження на карті і вказувати радіус обслуговування?

Для того, щоб Представника могли знайти і вибрати нові Клієнти від Avon.

 

Чому я не можу при реєстрації знайти своє місцезнаходження на карті?

Ситуація, коли вказана адреса не відображається на карті, може виникнути у разі, якщо адреса, яка була внесена до бази даних, інша, ніж вказує Представник. У цьому випадку слід рекомендувати Представнику перевірити правильність написання адреси на карті Google. Наприклад, Представник вказує адресу "селище Коса Гора, вулиця Пушкіна", а на карті він зареєстрований як "вулиця Пушкіна (Коса Гора)". Таким чином, Представнику слід шукати свою адресу саме в такому написанні. Так само в маленьких селищах вулиці не нанесені на карті Google. Рекомендуйте Представнику заповнити тільки 2 поля в розділі "Розташування": у полі (адреса 1) внести назву села чи селища, у полі (область) внести назва області, де цей селище розташоване.

 

Можливі такі варіанти:
- Ви не відповідаєте критеріям для пошуку за територіальною ознакою (з Avon більше 3-х кампаній, розміщував замовлення в попередній кампанії, сума замовлення в попередній кампанії була не меншою 250грн.);
- Ваша інтернет-вітрина закрита;
- Некоректно заповнені графи місцезнаходження;
- Ви не підтвердили місцезнаходження, клікнувши на карту;
- Ви встановили опцію «Не показувати моє розташування на карті».
Важливо! При пошуку за територіальною ознакою в списку показують тільки 30 Представників. У густонаселених містах перевага віддається Представникам з рівнем рекомендованого, які мають клієнтський рейтинг і територіальну близькість до Представника.

 

Чому я в результатах пошуку не перший?

Сукупність факторів впливає на позицію в списку пошуку по конкретному місцезнаходженню. Відстань до Клієнта, критерії успішної роботи (з Avon більше 3-х кампаній, розміщував замовлення в попередній кампанії, сума замовлення в попередній кампанії була не меншою 250грн) і клієнтський рейтинг.

 

Чому я не рекомендований компанією Avon?

Компанія РЕКОМЕНДУЄ Представника по наступним критеріям:
- з Avon вже більше 3-х кампаній,
- розміщували замовлення в будь-яких 3-х кампаніях з 5-ти попередніх,
- сумарний продаж за 5 попередніх кампаній склав не менше 2000 грн.
Важливо: Клієнту буде рекомендований найближчий до нього Представник, відповідний цим критеріям.

 

Де я можу подивитися замовлення, яке надійшло від Клієнта?

 

Чи можна внести зміни в замовлення Клієнта через свою інтернет-вітрину?

Інструкцію «Як використовувати інтернет-вітрину» і «Відкрий свою інтернет-вітрину» Ви можете знайти на сайті для Представників в розділі Завантажити, а також на сайті Представника у вкладці Навчання.

 

Чи повинен Представник "підтверджувати" замовлення кожен раз коли Клієнт залишає замовлення в інтернет-вітрині?

Ні, якщо Представник один раз прийняв замовлення від Нового Клієнта, то всі наступні замовлення від цього ж Клієнта йтимуть на сайт Представника, у розділ "Незавершені повернення і замовлення" -> "Замовлення клієнтів». Також Ви зможете побачити такі замовлення в Особистому кабінеті інтернет-вітрини в списку Прийнятих замовлень (розділ «Мої замовлення») - вони не вимагають підтвердження перед відправкою на сайт Представника. На Вашу електронну пошту прийде автоматичне письмо про нове замовлення.

 

Чи може Клієнт купувати продукцію безпосередньо у компанії Avon, оформивши замовлення через інтернет-вітрину?

Ні, Клієнт купує продукцію AVON виключно у Представника AVON, а не безпосередньо у компанії AVON. На сайті Клієнт може вибрати продукти, оформити замовлення, і компанія Avon запропонує найближчого до нього Представника відповідно до чинних критеріями. Представник доставляє замовлення клієнта, приймає оплату і підтверджує фінальну вартість замовлення згідно спеціальних пропозицій від компанії та індивідуальними пропозиціями.

 

Скільки часу у мене є для того щоб прийняти замовлення від Нового Клієнта і де можна побачити замовлення, що поступили від Нових Клієнтів?

Прийняти нове замовлення необхідно протягом 24 годин. Якщо по закінченні цього часу Ви не прийняли замовлення, він піде іншому Представнику і зникне з Вашої сторінки.
Інформація про розміщення замовлення відображається в розділі «Мої замовлення», в закладці «Очікуван замовлення»

 

Де я можу подивитися замовлення, що поступили від постійних Клієнтів?

Постійним є Клієнт, вже прикріплений до Вашої вітрині, або той, який знайшов Вас за пошуком, маючи Ваш email або телефон. Замовлення від Постійних Клієнтів відразу йдуть на Ваш сайт Представника, в розділ «Незакінчені замовлення». Також Ви зможете побачити їх в інтернет-вітрині, в розділі «Історія замовлень».

 

Якщо я помилково відхилила замовлення Клієнта, чи можу я прийняти це замовлення знову?

Відхилені замовлення переходять до іншого Представника, повторно прийняти одне й теж замовлення неможливо.

 

Чи зможуть постійні Клієнти розміщувати замовлення, якщо вітрина ЗАКРИТА?

Так, зможуть. Замовлення від Постійних Клієнтів відразу попадають на Ваш сайт Представника, в розділ «Незакінчені замовлення». Також Ви зможете побачити їх в інтернет-вітрині, в розділі «Історія замовлень».

 

Чи можна внести зміни в замовлення Клієнта в інтернет-вітрині?

В інтернет-вітрині внести зміни в замовлення Клієнта немає можливості. Але Ви зможете внести необхідні зміни в замовлення з домашньої сторінки Представника, перед відправленням замовлення на опрацювання. Інформація про внесені зміни в інтернет-вітрині відображена не буде.

 

Чи є інформація в інтернет-вітрині про наявність товару на складі?

В інтернет-вітрині інформація про наявність товару на складі відсутня. Дану інформацію можна подивитися тільки на головній сторінці Представника перед відправленням замовлення на опрацювання.

 

Як я можу перейти з особистого кабінету інтернет-вітрини на домашню сторінку Представника?

Для переходу на домашню сторінку Представника натисніть «Вийти», перейдіть за посиланням «розділ для Представника» і виберіть розділ «Перейти на сайт для Представника»

 

Як мені подивитися контактні дані моїх Клієнтів?

 

Як в інтернет-вітрині знайти дані свого або додати нового Клієнта?

Пошук зареєстрованого Клієнта проводиться в розділі «Мої Клієнти» за першою літерою прізвища. Якщо Клієнт поміняв Представника, дані Клієнта видаляються зі списку контактів.
Нового Клієнта вручну додати неможливо. Відомості про нього додадуться автоматично при розміщенні замовлення через Вашу інтернет-вітрину. Всі Клієнти додані на сторінці Представника не додаються в інтернет-вітрину.

 

Як я можу залучити Клієнтів в мою інтернет-вітрину?

 

Як мені збільшити свій клієнтський рейтинг?

Ви можете попросити Клієнтів оцінити рівень сервісу, наданого Вами, після того, як вони отримають своє замовлення. Для цього Клієнт в своєму особистому кабінеті в розділі Мій Представник (за умови, якщо він проходив реєстрацію на сайті my.avon.ua) може оцінити свого Представника, зазначивши кількість зірочок, відповідне обраної ним оцінці. Чим більше Клієнтів будуть оцінювати Вас, тим вище буде клієнтський рейтинг серед Представників. Завдяки високому рейтингу Ваша візитна картка буде частіше відображатися в списку результату пошуку за адресою, на більш високих позиціях, що забезпечить Вас великою кількістю замовлень від Нових Клієнтів.

 

Чи можу я розміщувати свої банери, продукти?

Використовувати особисті банери або додавати продукти, відмінні від запропонованих компанією Avon, не є можливим.

 

Як я можу "просувати" окремі продукти в інтернет-вітрині?

Для «просування» окремих продуктів слід перейти за посиланням «Сторінка Представника» і вибрати розділ «Перейти до моєї вітрини». Тут Ви можете залишати свої коментарі обраним продуктам та / або відзначати їх міткою, наприклад, «Я користуюся сама!» або «Знижка від мене!». Відмічені Вами товари будуть виділені у Вашій інтернет-вітрині, а також у закладці «Мій Вибір», привертаючи увагу Клієнтів цими товарами саме до Вашої інтернет-вітрині.

 

Що робити якщо Клієнт відмовився від продукції?

При відмові Клієнта від продукції, Ви можете запропонувати її іншим своїм Клієнтам. Для цього перейдіть в розділ «Перейти до моєї вітрини» і додайте коментар до даного продукту, звернувши увагу Клієнтів, що товар вже є у Вас в наявності. Зазначений Вами товар буде виділений у Вашій інтернет-вітрині, а також у закладці «Мій Вибір».

 

Чи можу я оголошувати в інтернет-вітрині свої акції на товар та / або додавати свої банери, продукти?

Проводити свої акції в інтернет-вітрині можливо. В цьому Вам допоможе розділ «Перейти до моєї вітрини», де Ви можете залишати особисті коментарі і мітки, залучаючи Клієнтів до покупки продуктів по Вашій акції. Використовувати особисті банери або додавати інші продукти, ніж пропонує компанія, немає можливості.

 

Зв'яжіться з нами

{{UI.LoadingMessage}}