Cookie: Our page use cookies. Read more about our cookie policy. Dismiss
Закрити
Твій кошик не було оновлено в результаті зміни кампанії.
Твій кошик було оновлено в результаті зміни кампанії.
Поширені питання
Як правильно відкрити та налаштувати інтернет-вітрину
Чи всі Представники можуть відкрити свою інтернет-вітрину?
Всі Представники, які мають рахунок Представника та пароль, а також не мають жодних заборгованостей перед Компанією AVON, можуть відкрити свій онлайн магазин на платформі сайту my.avon.ua.
Чому сайт my.avon.ua некоректно відображається?
Інтернет-вітрина працює в браузерах: Internet Explorer 9 і вище, Chrome, Firefox, Opera, Safari. Якщо Ви використовуєте Internet Explorer, перевірте версію, яка встановлена на Вашому комп'ютері. Для цього відкрийте браузер, в меню Налаштування виберіть пункт «Про Internet Explorer» і переконайтеся, що у Вас встановлена версія 9 і вище. Якщо версія нижче 9, оновіть браузер, виконавши наступні кроки:
  • Перейдіть за посиланням.
  • На сторінці, клікніть Завантажити.
  • Після того, як файл-установника збережеться на Вашому комп'ютері, клікніть по ньому двічі лівою клавішею мишки.
  • У Windows Vista і Windows 7, в операційних системах з підвищеною безпекою буде поставлено питання про те, чи довіряєте ви даній програмі та дозволяєте їй внести зміни в Ваш комп'ютер. Виберіть відповідь "Так".
  • Почнеться процес установки, який може зайняти досить тривалий час. Після закінчення установки натисніть «Завершити».
Чому Клієнти не можуть знайти мене за особистими даними?
Переконайтеся, що в Особистому кабінеті інтернет-вітрини відображається Ваш діючий номер телефону та e-mail.
Як мені змінити контактні дані в "профілі" тел / email?
Змінити телефон та e-mail Ви можете тільки на сайті для Представників. Для цього:
  • Пройдіть за посиланням «сайт для Представників», яке розміщене на my.avon.ua в розділі для Представників і в Особистому кабінеті управління онлайн магазином;
  • Внесіть необхідні зміни у Вашому профілі Представника (меню «Мій офіс» -> «Моя особиста інформація») і збережіть їх.
Після оновлення зміни будуть відображатись і в Особистому кабінеті інтернет-вітрини на сайті my.avon.ua.
Зверніть увагу, що якщо у Вас немає e-mail, Ви не зможете отримувати повідомлення про нові замовлення.
Чому Клієнт не бачить мене при пошуку Представника по території в інтернет-вітрині?
Можливі причини:
  • Ви не відповідаєте критеріям для пошуку за територіальною ознакою. Компанія Avon прагне надати клієнтам високий рівень сервісу, тому спрямовує Нових залучених на сайт Клієнтів тільки перевіреним і активним Представникам, які відповідають певним критеріям. критерії:
    • Представник співпрацює з компанією Avon більше 3-х кампаній.
    • Якщо Представник неактивний 3 Кампанії поспіль та якщо сума продажів менша за 400 грн в попередній кампанії (за цінами інвойсу).
    • Не має заборгованостей перед компанією Avon.
  • Ваша інтернет-вітрина закрита. Щоб перевірити, чи так це, зайдіть в Особистий кабінет управління інтернет-вітриною і знайдіть інформацію про статус Вашої вітрини. Переконайтеся, що встановлено статус «Відкрито».
  • Некоректно заповнені графи місця розташування. Перевірити заповнення Ви можете у розділі «Місцезнаходження» в управлінні інтернет-вітриною. Клієнти не можуть знайти Вас по території, якщо:
    • Ви не підтвердили своє місце розташування. Щоб підтвердити місце розташування переконайтеся, що поля адреси (Місто, Адреса та ін.) Заповнені вірно і клікніть на карту справа. В результаті на карті відобразиться вказана Вами адреса і радіус обслуговування, який Ви також можете поміняти за допомогою повзунка під картою.
    • Ви встановили статус «Не показувати моє місце розташування на карті». Опція розташована в інтернет-вітрині в розділі «Місцезнаходження» внизу сторінки.
Важливо:
  • При пошуку по території Клієнту в списку показують тільки 30 найближчих Представників з максимальними показниками за критеріями.
  • Якщо Ви не відповідаєте критеріям для пошуку по території, Ваші Клієнти зможуть знайти Вас у розділі Знайти Представника з Вашим контактними даними (телефону, адресою електронної пошти або по розширеного пошуку: ім'я, прізвища та місто).
  • Якщо Клієнт прийшов на сайт за посиланням Вашої інтернет-вітрини, йому немає необхідності шукати Вас - при оформленні замовлення Ви автоматично будете обрані як Представник, і замовлення буде відправлене Вам.
Чи можу я закрити свою інтернет-вітрину?
Так, звичайно. Ви можете обрати статус "Закрито" в Особистому кабінеті.
Чи можу я закрити свою інтернет-вітрину тільки для нових Клієнтів?
Так. Для цього Вам необхідно вибрати статус «Тільки для діючих клієнтів (Для клієнтів, у яких вже є Ваші контактні дані)» або «Я у відпустці» в Особистому кабінеті.
Чи буде Клієнт, що прийшов за посиланням на мою інтернет-вітрину, закріплений за мною?
Якщо Клієнт прийшов до Вашої інтернет-вітрини за прямим посиланням (наприклад, розміщеним Вами в соціальних мережах або відправленим по пошті) і вирішив зробити покупку, то при оформленні замовлення Ви будете автоматично обрані для даного Клієнта в якості Представника. Клієнт буде прикріплений до Вашої інтернет-вітрини відразу після розміщення хоча б одного замовлення через Вас. Якщо Клієнт раніше вже розміщував замовлення у Вас, але пройшов по посиланню іншого Представника, в процесі оформлення замовлення йому буде запропонований вибір: залишитися зі своїм поточним Представником або вибрати нового, за посиланням якого він прийшов.
Як нові Клієнти можуть знайти мене?
Нові Клієнти можуть знайти вас при пошуку по території в розділі Знайти Представника на сайті my.avon.ua, якщо Ви відповідаєте критеріям для пошуку за територіальною ознакою, а також якщо Ви:
  • Співпрацюєте з компанією Avon як Представник більше 3-х кампаній
  • Розміщували замовлення три або більше кампаній поспіль, та якщо сума продажів більша за 400 грн в попередній кампанії (за цінами інвойсу).
  • Чи не маєте заборгованості перед компанією.
Як мої постійні Клієнти можуть знайти мене?
Ваші постійні Клієнти зможуть знайти Вас по Вашим контактними даними (телефону, адресою електронної пошти або скориставшись розширеним пошуком: по імені, прізвища та місту). Також Клієнт може зробити замовлення через Вас, якщо він прийде на сайт my.avon.ua за прямим посиланням Вашої інтернет-вітрини.
Клієнт написав мені повідомлення із інтернет-вітрини, як я можу йому відповісти?
Якщо клієнт не залишив свої контактні дані при відправці Вам повідомлення з сайту, на жаль, зв'язатися з ним не можна.
У якому браузері працює інтернет-вітрина my.avon.ua?
Інтернет-вітрина створена з використанням HTML5, тому для її правильного функціонування оновіть свій браузер! Використовуйте Internet Explorer 9 або 10, Chrome, Firefox, Opera, Safari.
Де я можу зареєструвати свою інтернет-вітрину?
На my.avon.ua є посилання входу для Представника, як і раніше, вона буде в правому верхньому кутку сторінки, у звичному для Вас місці. Натиснувши на це посилання, Ви потрапляєте на сторінку, де потрібно ввести ваш рахунок Представника і пароль.
Чи можу я, як Новий Представник, створити свою інтернет-вітрину?
Так, Ви можете створити свою інтернет-вітрину, як тільки Вам надішлють номер рахунку Представника.
Який пароль мені необхідно ввести, щоб потрапити в інтернет-вітрину?
Для входу в інтернет-вітрину використовуйте Ваш рахунок Представника і той пароль, який Ви вказуєте для входу на Вашу сторінку Представника. Якщо у Вас виникли проблеми з входом, перевірте можливість входу на сайті Представника, при необхідності змініть пароль.
Як створити посилання на мою вітрину, і чи можу я його міняти?
Щоб створити унікальне посилання на Вашу вітрину, введіть у вказане поле латинськими літерами будь-який текст, наприклад, своє прізвище.
Повне посилання на Ваш магазин буде виглядати як «http:/my.avon.uа/vitrina/»+«введений текст».
Увага! Ви не зможете змінити Ваше посилання пізніше.
Ви можете поділитися Вашим персональним посиланням в соціальних мережах, або відправити її електронною поштою Вашим Клієнтам і знайомим. Для цього натисніть відповідну іконку праворуч від посилання.
Важливо! Посилання створюється один раз, і змінити его неможливо.
Яку інформацію про Представника будуть бачити Клієнти?
Ім'я, приблизне місцезнаходження (якщо Представник вказав), фото (за бажанням), текст про себе (за бажанням), телефон, email.
Як мені поміняти контактні дані в "профілі" тел / email?
Якщо Ви хочете змінити телефон і e-mail, поверніться на Вашу домашню сторінку Представника по посиланню «Сторінка Представника» і внесіть необхідні зміни у Вашому профілі Представника (меню «Мій Офіс» -> «Моя особиста інформація»). Після оновлення дані відображатимуться в «Особистому кабінеті» інтернет-вітрини.
Навіщо Представнику вказувати свою електронну адресу?
Щоб отримувати повідомлення про надходження нових замовлень з інтернет-вітрини, а також, щоб електронну адресу могли знайти його Клієнти.
Яку адресу свого місцезнаходження Представник повинен вказати?
Вказати слід ту адресу, у встановленому радіусі, за якою Представник обслуговуватиме Клієнтів. Дана адреса може відрізнятися від адреси проживання Представника.
Навіщо Представнику зазначати своє місцезнаходження на карті і вказувати радіус обслуговування?
Для того, щоб Представника могли знайти і вибрати нові Клієнти від Avon.
Чому я не можу при реєстрації знайти своє місцезнаходження на карті?
Ситуація, коли вказана адреса не відображається на карті, може виникнути у разі, якщо адреса, яка була внесена до бази даних, інша, ніж вказує Представник. У цьому випадку слід рекомендувати Представнику перевірити правильність написання адреси на карті Google. Наприклад, Представник вказує адресу "селище Коса Гора, вулиця Пушкіна", а на карті він зареєстрований як "вулиця Пушкіна (Коса Гора)". Таким чином, Представнику слід шукати свою адресу саме в такому написанні. Так само в маленьких селищах вулиці не нанесені на карті Google. Рекомендуйте Представнику заповнити тільки 2 поля в розділі "Розташування": у полі (адреса 1) внести назву села чи селища, у полі (область) внести назва області, де це селище розташоване
Чому я не беру участь в пошуку по території в інтернет-вітрині?
Можливі такі варіанти:
  • Ви не відповідаєте критеріям для пошуку за територіальною ознакою (з Avon менше 3-х кампаній, розміщував замовлення в попередній кампанії, сума замовлення в попередній кампанії була не меншою 250грн.);
  • Ваша інтернет-вітрина закрита;
  • Некоректно заповнені графи місцезнаходження;
  • Ви не підтвердили місцезнаходження, клікнувши на карту;
  • Ви встановили опцію «Не показувати моє розташування на карті».
Важливо! При пошуку за територіальною ознакою в списку показують тільки 30 Представників. У густонаселених містах перевага віддається Представникам з рівнем рекомендованого, які мають клієнтський рейтинг і територіальну близькість до Представника.
Чому я в результатах пошуку не перший?
Сукупність факторів впливає на позицію в списку пошуку по конкретному місцезнаходженню. Відстань до Клієнта, критерії успішної роботи (з Avon більше 3-х кампаній, розміщував замовлення в попередній кампанії, сума замовлення в попередній кампанії була не меншою 250грн) і клієнтський рейтинг.
Чому я не рекомендований компанією Avon?
Компанія РЕКОМЕНДУЄ Представника по наступним критеріям:
  • з Avon вже більше 3-х кампаній,
  • розміщували замовлення в будь-яких 3-х кампаніях з 5-ти попередніх,
  • сумарний продаж за 5 попередніх кампаній склав не менше 2500 грн.
Важливо: Клієнту буде рекомендований найближчий до нього Представник, відповідний цим критеріям.
Де знаходяться матеріали щодо використання інтернет-вітрини?
Вся детальна інформація, відео та покрокова інструкція розміщена у Digital-просторі
Як працювати із замовленнями Клієнтів
Чи повинен Представник "підтверджувати" замовлення кожен раз коли Клієнт залишає замовлення в інтернет-вітрині?
Так, усі замовлення від клієнтів вам потрібно підтверджувати, натиснувши на кнопку «Обробити на сайті Представника»
Чи може Клієнт купувати продукцію безпосередньо у компанії Avon, оформивши замовлення через інтернет-вітрину?
Так, клієнт може придбати продукцію безпосередньо у компанії Avon. Він може обрати зручний спосіб доставки. Якщо Клієнт обирає пряму доставку у своє поштове відділення, то Представник має можливість замовити один з п’яти ароматів всього за 0,98 грн за кожні 1000 грн таких замовлень** (незалежно від кількості Клієнтів та часу розміщення їх замовлення). Наприклад, якщо у Кампаніях 9 та 10 у Вас було два онлайн-Клієнта, які розмістили замовлення на 300 і 700 грн, то Ви можете замовити свій заохочувальний товар і отримати його вже з наступним замовленням. Якщо у Вас багато таких Клієнтів, Ви будете отримувати аромат за кожні 1000 грн.

Зверніть увагу! Заохочувальний товар автоматично не буде додано до Вашого замовлення. Вам потрібно ввести код обраного аромату при замовленні на сайті Представника. Ви можете обрати серед таких ароматів:
  • Парфумна вода для жінок Avon Today, 30 мл | Код для Представника 24552 | Код для Партнера 75062 |
  • Парфумна вода для жінок Avon Incandessence, 50 мл | Код для Представника 74500 | Код для Партнера 74940 |
  • Туалетна вода для чоловіків Avon Full Speed, 75 мл | Код для Представника 36960 | Код для Партнера 74922 |
  • Туалетна вода для жінок Avon Perceive Dew, 50 мл | Код для Представника 32867 | Код для Партнера 62442 |
  • Парфумна вода для жінок Avon Amour, 30 мл | Код для Представника 25078 | Код для Партнера 93125 |
Якщо Ви Партнер та активно залучаєте своїх Представників до інтернет-вітрини, то з кожного замовлення, розміщеного Представниками та Партнерами Вашої групи та напряму обробленого компанією, Ви отримуватимете комісійні згідно з умовами компенсаційної моделі.
Якщо я помилково відхилила замовлення Клієнта, чи можу я прийняти це замовлення знову?
Відхилені замовлення переходять до іншого Представника, повторно прийняти одне й теж замовлення неможливо.
Чи зможуть постійні Клієнти розміщувати замовлення, якщо вітрина ЗАКРИТА?
Так, якщо вітрина закрита, ваш клієнт може обрати доставку напряму від компанії.
Чи є інформація в інтернет-вітрині про наявність товару на складі?
Якщо товар відсутній на складі, то біля продукту відсутня кнопка «Купити», тобто замовити його не можна.
Як я можу перейти з особистого кабінету інтернет-вітрини на домашню сторінку Представника?
Для переходу на домашню сторінку Представника натисніть на вкладку «Сайт Представника».
Як мені подивитися контактні дані моїх Клієнтів?
Як в інтернет-вітрині знайти дані свого або додати нового Клієнта?
Пошук зареєстрованого Клієнта проводиться в розділі «Мої Клієнти» за першою літерою прізвища. Якщо Клієнт поміняв Представника, дані Клієнта видаляються зі списку контактів. Нового Клієнта вручну додати неможливо. Відомості про нього додаються автоматично при розміщенні замовлення через Вашу інтернет-вітрину. Всі Клієнти додані на сторінці Представника не додаються в інтернет-вітрину.
Як я можу залучити Клієнтів в мою інтернет-вітрину?
Як мені збільшити свій клієнтський рейтинг?
Ви можете попросити Клієнтів оцінити рівень сервісу, наданого Вами, після того, як вони отримають своє замовлення. Для цього Клієнт в своєму особистому кабінеті в розділі Мій Представник (за умови, якщо він проходив реєстрацію на сайті my.avon.ua) може оцінити свого Представника, у списку результатів, відповідно обраної ним оцінці. Чим більше Клієнтів будуть оцінювати Вас, тим вище буде клієнтський рейтинг серед Представників. Завдяки високому рейтингу Ваша візитна картка буде частіше відображатися в списку результату пошуку за адресою, на більш високих позиціях, що забезпечить Вас великою кількістю замовлень від Нових Клієнтів.
Чи можу я розміщувати свої банери, продукти?
Використовувати особисті банери або додавати продукти, відмінні від запропонованих компанією Avon, не є можливим.
{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]